Home » Toneel en cabaret

Toneel en cabaret


3 Comments

  1. Volgens mij eindexamenjaar 1971 was een geweldig cabaret (ik zat in de brugklas) met sketches als “ik kwam uit Suriname”, een musicallied “Groene Zeep” (schrobbeschrobbe) en een zwoele cancan-dans van geslaagde dames.
    Geschreven door als ik me goed herinner o.a. leerlingen Keppy en Beck…?

  2. Sexy Josje… speel een spelletje trefbal met mij…
    Cabaret… melodie: The minute she walked down the street.

  3. Het eerste cabaret was getiteld “JAN-JACOB”, ondertitel: Zolang-ie staat zingen we………!
    Vond plaats in de feestweek in december 1971, te gelegenheid van de verhuizing naar het nieuwe schoolgebouw.
    Er was ook nog een Culturele middag, op maandag 20 december, onderdeel van de feestweek.
    Ik zal proberen de programma’s van beiden te uploaden.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *